معرفی محصول

بهترین اسپرسو سازهای خانگی تا سقف 10 میلیون تومان

اسپرسو سازهای خانگی - قهوه سالیز - کارخانه تولید قهوه | فروشنده قهوه سالیز و لوازم کافی شاپ

بهترین اسپرسوسازهای خانگی تا ده میلیون تومان

امروزه با افزایش محبوبیت قهوه در میان افراد، تقاضا برای خرید دستگاه اسپرسوساز نیز افزایش یافته است و به همین دلیل تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است که در نتیجه ی این تنوع هر خریداری دچار سردرگمی می شود. جهت خرید یک دستگاه اسپرسوساز برای منزل، محل کار یا کافه ی کوچک خود بهتر است گزینه های پر فروش بازار را انتخاب کنید زیرا کیفیت بالای آنها تضمین شده است و همین دلیل باعث پرفروش بودن آنها می باشد. مدل های زیادی در بازار فروش بالایی دارند اما در میان گزینه های پرفروش موارد مطمئن و معتبر بازار عبارتند از:

  • اسپرسوساز خانگی بارنی مدل 7040: این دستگاه با توان موتور 1500 وات از جمله اسپرسوسازهای پر قدرت است که مناسب استفاده در خانه، محل کار و کافه های کوچک می باشد. نازل بخار آن چرخشی بوده و فشاری معادل 20 بار توسط پمپ ایتالیایی آن تولید می شود. این دستگاه دارای پرتا فیلتر صنعتی تک اسکوپ و دو اسکوپ با قطر 58 میلی متر می باشد. ظرفیت مخزن آب آن 8/1 لیتر بوده که حجم قابل قبولی است. بدنه و اجزای گرمایشی آن از جنس استیل ضد زنگ است و برای اجزای داخلی آن از فولاد ضد زنگ استفاده شده است. سینی گرم کن فنجان و سیستم قطع کن خودکار از امکانات دیگر این دستگاه می باشد.
  • اسپرسوساز خانگی بارنی مدل 7008: موتور 1450 واتی این دستگاه آن را به یک اسپرسوساز خانگی پرقدرت تبدیل کرده است. این دستگاه یک نازل بخار دارد و شما با دکمه ی چرخشی موجود روی دستگاه می توانید میزان شدت بخار را تنظیم کنید همچنین سوپاپ ایمنی به کار رفته در این دستگاه می تواند فشار را به طور خودکار کاهش دهد. مخزن آب یک لیتری دستگاه شفاف بوده و قابل جدا شدن از دستگاه می باشد به همین دلیل می توانید آن را به راحتی از دستگاه جدا کرده و شستشو دهید. از دیگر مزایای این دستگاه سینی گرم کن فنجان می باشد که به شما کمک می کند تا فنجان های خود را گرم نگه دارید. 
  • اسپرسوساز خانگی بارنی مدل 7006: یکی ازمدل های اقتصادی این برند است که برای مصارف خانگی یا محل کار بسیار مناسب می باشد. موتور قدرتمند ایتالیایی این دستگاه توانی معادل 850 وات دارد که برای محل کار یا منزل مقدار بسیار خوبی است. نازل بخار آن با فشار 20 بار به شما کمک می کند تا کف شیر آماده کنید و شما به کمک عقربه ی نمایشگر می توانید میزان فشار را ببینید. حجم مخزن آب آن یک لیتر است و قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید آن را پر کنید یا شستشو دهید.
  • اسپرسوساز جیمیلای مدل 3200: این دستگاه با قابلیت آماده سازی 120 شات قهوه در ساعت برای کافه های شلوغ هم مناسب است. موتور پمپ این دستگاه فشاری معدل 20 بار دارد و شما به کمک عقربه ی نمایشگر می توانید در هر لحظه از عصاره گیری میزان بار را ببینید. مخزن آب آن گنجایش 7/1 لیتر دارد و قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد همچنین نشانگر کمبود آب در این دستگاه کم شدن آب را به شما اخطار می دهد. این دستگاه دو بویلر مجزا دارد که یکی برای گرم کردن  آب و دیگری برای تولید بخار است که این از مزیت های دستگاه به حساب می آید. نازل بخار آن از چند جهت بخار را می پاشد و چرخش 360 درجه ای دارد که کار با آن را راحت می کند. سینی گرم کننده و سینی چکه گیر از دیگر امکانات این دستگاه می باشد.
  • اسپرسوساز نوا مدل 128: این دستگاه با دارا بودن موتوری با توان 1450 وات جز دستگاههای پرقدرت و نیمه صنعتی محسوب می شود. سیستم شستشوی خودکار این دستگاه مانع از ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه می شود. مخزن آب آن گنجایش 7/1 لیتر دارد و دارای نشانگر سطح آب می باشد. سیستم تنظیم غلظت قهوه در این دستگاه از موارد بسیار مفید و کاربردی این دستگاه به حساب می آید. شما به کمک این دستگاه می توانید کف یا فوم شیر درست کنید و همچنین آب جوش تهیه کنید. این دستگاه مانند سایر اسپرسوسازها سینی گرم کن فنجان و چکه گیر نیز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید