دانستنی‌های قهوه, دانش کافی شاپ

راهنمای خرید آسیاب قهوه

راهنمای خرید آسیاب قهوه

تکات مهم در هنگام خرید آسیاب قهوه 

برای اینکه بتوان دانه قهوه را به کاملی پودر کرد تا در هنگام دم کردن آن مشکلی پیش نیاید، باید ابتدا گیلاس دانه را پودر و سپس آسیاب کرد. پس از انجام دادن این دو مرحله پودر قهوه بسیار باکیفیتی به دست خواهید آورد که هنگام دم کردن آن و یا درست کردن اسپرسو مشکلی به وجود نیاید. دستگاه‌های آسیاب قهوه در بازار به دو مدل دستی و برقی وجود دارند که کمپانی های بسیاری شروع به ساخت این محصول کردند؛ به همین خاطر آسیاب قهوه در برندهای مختلفی در بازار موجود است.   

مشکل اصلی که در این میان به وجود می آید، انتخاب بین آسیاب قهوه دستی و برقی است. امروزه وسایل الکترونیکی بسیار با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می شوند که تمامی آنها جایگزین وسایل دستی شده اند؛ همچنین وسایل برقی به نسبت وسایل دستی دقیق تر و باسرعت بالا عملیات انجام می دهد، به همین خاطر آسیاب قهوه برقی یک انتخاب درست و کاربردی می تواند باشد. 

درصورتی که شما نیاز به یک آسیاب قهوه حرفه ای دارید بهتر است از برندهای زیر استفاده کنید:

+ فاما

+ کونیل

+ انکور

+ بیزرا

برندهایی که در فوق گفته شد دارای کیفیت های بی‌نظیری هستند اما اگر به دنبال آسیاب فوق حرفه ای هستید از بند فاما خرید کنید. بعد از آن می توانید از برند کونیل یا انکور دستگاه مورد نظرتان را خریداری کنید؛ و در آخر برندی که نسبت به مابقی رقبا دارای کیفیت پایین تری هست، برند بیزرا بوده که برای مصارف خانگی یا کافه های کوچک استفاده می‌شود. 

هر آنچه پیش از خرید آسیاب قهوه باید بدانید

برای خرید هر وسیله برقی ابتدا باید تحقیقات لازم را درباره آن محصول انجام داد تا بتوان به راحتی و با اطمینان کامل وسیله ای که لازم است را خریداری کرد. یکی از وسیله هایی که باید درباره آن اطلاعات کاملی به دست آورد، آسیاب قهوه است. در مقاله راهنمای خرید آسیاب قهوه ما سعی کردیم تا به صورت تخصصی و مفید اطلاعات لازمی که نیاز است قبل از خرید آسیاب قهوه بدانید، ارائه دهیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید:

* یکی از موارد بسیار مهمی که پیش از خرید آسیاب قهوه باید بدانید این است که ببینید آیا آسیاب قهوه دستی یا برقی به کار شما می آید!

* درصورتی که آسیاب قهوه برقی برای شما مناسب بود، همه کاره بودن دستگاه موردی است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید.

* موردی که در تمام دستگاه های برقی اهمیت بسیاری دارد، تمیز کردن دستگاه و قطعات آن است. 

* دستگاه های برقی به نسبت کیفیتی که دارند تولید صدا می‌کنند؛ پس به صدای دستگاه هم دقت داشته باشید. 

* قیمت محصولات برقی با توجه به مدل و برندشان تعیین می‌شود؛ پس به نسبت استفاده ای که دارید آسیاب قهوه متناسب با کار خود انتخاب کنید. 

* نوع دانه قهوه ای که قرار است آسیاب کنید مهم است. 

* تیغه های آسیاب قهوه مهمترین بخش دستگاه است. تیغه هایی که از جنس سرامیک هستند با تیغه هایی که از جنس فلز هستند، دو قطب جدا از یکدیگر بوده و با یکدیگر تفاوت دارند، به این صورت که تیغه های سرامیکی دیر داغ شده و همینطور دیر هم سرد می شوند، همچنین قیمت مناسبی نسبت به طول عمر بالایشان دارند. اما تیغه های فلزی کاملا برعکس تیغه های سرامیکی عمل می کنند. 

 

چگونه آسیاب قهوه انتخاب کنیم؟

ابتدا باید به نیاز خود توجه داشته باشید که آیا برای مصارف خانگی یا کافه این دستگاه را لازم دارید! یا اینکه برای درست کردن چه نوع قهوه هایی نیاز به آسیاب قهوه دارید! در صفحه راهنمای خرید آسیاب قهوه میتوانید انواع دستگاه های دستی و برقی را مشاهده کنید و با  اطلاعات پس از خرید آسیاب آشنا شوید.

– آسیاب‌های تیغه‌ای 

– آسیاب های دنده‌دار 

– آسیاب دندانه ای تخت 

– آسیاب دندانه ای مخروطی

– آسیاب دندانه ای استیل 

خرید آسیاب قهوه دستی

 

بهترین آسیاب ها در راهنمای خرید آسیاب قهوه خانگی

به طور کلی آسیاب هایی که با استفاده از آنها میتوان دانه قهوه را آسیاب کرد به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند که با توجه به استفاده و روند کار می توان آسیاب قهوه مورد نیاز را انتخاب و خریداری کرد. در ادامه قرار است تا با مدل های آسیاب قهوه دستی آشنا شویم. دستگاه های آسیاب قهوه  دستی که برای مصارف خانگی است در مدل های آسیاب قهوه دسته چوبی، آسیاب قهوه دسته معمولی، آسیاب قهوه مدل گتر و… قابل استفاده است. برای خرید دستگاه های دستی آسیاب قهوه به نکات زیر توجه لازم را داشته باشید:

/ تیغه سرامیکی قابل شستشو

/ دسته مقاوم و بدون لرزش

/ درب محافظ با جنس سیلیکونی 

/ بدنه ضد ضربه و شفاف (عموما جنس شیشه)

/ دارای ضربه گیر محفظه اصلی 

/ قابلیت تنظیم درجه آسیاب شدن قهوه 

معرفی برتربن مدلهای دستگاه آسیاب قهوه دستی:

– آسیاب قهوه مدل M10

– آسیاب دستی P009

– آسیاب دستی قهوه مدل GAT

کاربران عزیز ما در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کاملا مختصر و تخصصی به شما ارائه دهیم، سعی کنید حتما اطلاعاتی که در فوق ارائه داده شده است را کامل و با دقت مطالعه کنید. درصورتی که به جواب سوالاتی که در ذهنتان وجود دارد نرسیدید، می توانید با کارشناسان فروش قهوه سالیز تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شوید. 

دیدگاهتان را بنویسید