دانستنی‌های قهوه

معرفی برترین برندهای آسیاب قهوه

برندهای آسیاب قهوه

آشنایی با برترین برندهای آسیاب قهوه

آیا قصد خرید یک آسیاب قهوه خوب برای آشپزخانه‌ یا کافی‌شاپ خود دارید؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک آسیاب قهوه باکیفیت می‌تواند نظر مشتری را نسبت به کافه‌ی شما راضی نگه دارد؟ می‌دانستید آسیاب قهوه چه تاثیری برروی طعم و یکنواختی قهوه دارد؟

اگر تا به حال این موارد فکرتان را درگیر کرده، این مقاله از مجله قهوه سالیز را مطالعه کنید.

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب یک آسیاب قهوه باکیفیت و خوب، برند سازنده‌ی محصول است که در اولویت اول بسیاری از کاربران برای خرید این دستگاه‌ها قرار دارد. برای خرید هر چیزی، در کنار خصوصیات، کاربردها و مزایا، برند تولید کننده‌ی محصول موردتوجه قرار می‌گیرد و اهمیت به این نکته قطعاً مهم است. برندهای بزرگ‌تر، محصولاتی با قدرت و کیفیت بالا تولید می‌کنند اما محصولات برندهای ناشناخته و ضعیف‌تر قابل اطمینان نیستند. برای همین ما قصد داریم در این مقاله به بررسی برترین برند‌های آسیاب قهوه بپردازیم.

آسیاب قهوه چیست و چه کاربردی دارد؟

 آسیاب‌‌های قهوه  از دسته لوازم خانگی مهمی هستند که در آشپزخانه‌ و اماکن عمومی مثل کافه‌ها کاربرد زیادی دارند. آسیاب قهوه برای آسیاب کردن دانه‌های قهوه به کار می‌رود.  این دستگاه‌ها مدل‌های زیاد و متنوعی داشته که نسبت به روش عملکردشان در گرو‌ه‌های مختلف قرار گرفته‌اند و شامل‌ آسیاب قهوه چرخ دنده‌ای، آسیاب قهوه تیغه‌ای و آسیاب قهوه دستی است که هرکدام مزایا و معایبی دارند.

انواع برندهای آسیاب قهوه

برندهای زیادی هستند که در تولید آسیاب قهوه فعالیت دارند. ما چند مورد از بهترین و سرشناس ترینِ این برندهارا به شما معرفی می‌کنیم.

آسیاب قهوه بوش Bosch

بی شک یکی از بهترین و باتجربه ترین برندهای جهان، برند بوش است. بوش برندی محبوب و شناخته شده است که بیش از یک قرن در تولید قطعات اتومبیل، قطعات الکترونیکی و انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این برند ابتدا قطعات اتومبیل را به بهترین شکل ساخت و سر و صدای زیادی کرد. بعدها با پیشرفت تکنولوژِی فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی آغاز کرد و موفق به کسب افتخارات زیادی شد. جالب است بدانید برند بوش هردو جنگ جهانی اول و دوم را دیده و با مشکلات بزرگی در طول این نبردها مواجه شده است. اما پرقدرت به کار خود ادامه داد و امروزه به بزرگ‌ترین برند تولید لوازم خانگی تبدیل شده است. نام بوش برروی بهترین و باکیفیت‌ترین آسیاب قهوه ها هم دیده می‌شود. تردیدی نیست که یکی از بهترین برندهای آسیاب قهوه، برند بوش است.

آسیاب قهوه دلونگی DeLonghi

آسیاب قهوه دلونگی

پس از برند بوش، به جراًت می‌توان گفت برند دلونگی در تولید آسیاب قهوه رتبه‌ی دوم را دارد. آسیاب قهوه دلونگی سابقه‌ی بیش از صد سال داشته و در زمینه‌ی تولید انواع لوازم خانگی مشغول به کار است. دلونگی اولین قهوه ساز خود را در سال 1990 تولید کرد و با استقبال خوب کاربران مواجه شد.

پس از آن سال آسیاب قهوه هم به لیست تولیدات این برند ایتالیایی اضافه شد. انواع این محصولات با کیفیت بالا به بازار عرضه شده  و دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری هستند. مزیت بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی که موردتوجه بسیاری از کاربران قرار گرفته، خدمات پس از فروش برند دلونگی است. شما می‌توانید پس از خرید محصولات دلونگی از 5 سال ارائه خدمات، گارانتی و ضمانت 18 ماهه برخوردار شوید. امروزه محصولات دلونگی از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به بیش از 80 کشور مختلف صادر می‌شوند.

آسیاب قهوه نوا NOVA

نوا، یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم برقی است که در کشور چین فعالیت می‌کند. هرگاه که بحث قهوه ساز، اسپرسو ساز و آسیاب قهوه می‌شود، مطمئناً برند نوا وارد بحث شده و حرف اول را میزند.

آسیاب قهوه نوا بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند. در کافه‌ها و رستوران‌ها می‌توانید دستگاه‌های ساخت برند نوا را مشاهده کنید زیرا که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و قابل اطمینان هستند. برند نوا در کشورهای چین، ژاپن، ترکیه و مالزی تولیدات خود را انجام می‌دهد. این برند در ساخت محصولات از پیشرفته‌ترین تکنولوژِی‌ها و بهترین قطعات استفاده می‌کند و دستگاه‌هایی باکیفیت و بی‌نقص را به کاربران ارائه می‌دهد. قطعات آلمانی نیز در تولیدات نوا نقش دارند.

در کنار آسیاب قهوه، قهوه ساز و اسپرسو ساز، برند نوا تولید انواع لوازم برقی مانند سشوار، شوفاژ برقی، گوشت کوب برقی و… را انجام می‌دهد. شاید از نظر ظاهری محصولات این برند در مقایسه با دیگر محصولات ضعیف تر باشند، اما باید آن‌هارا از نظر کیفیت سنجید. آن‌گاه آسیاب قهوه و دیگر محصولات نوا قدرت خود را به رخ رقبا می‌کشند.

آسیاب قهوه برند دسینی Dessini

در کشور ایران، محصولات دسینی از مشهورترین و پرطرفدارترین محصولات هستند. دسینی فعالیت خود را در حوزه‌ی تولید لوازم خانگی انجام می‌دهد. به دلیل قدرت و کیفیت بالای محصولات این برند، شاید فکر کنید که دسینی برندی خارجی است.اما اشتباه نکنید! دسینی برندی ایرانی بوده که از فناوری‌های جدید و به روز برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

درحالی خیلی از مردم خیال دارند که دسینی برندی ایتالیایی است، اما اصلاً این‌طور نیست. دسینی در تولید انواع آسیاب قهوه تجربه‌ی بسیار بالایی داشته و کاملاً در این زمینه شناخته شده است. این برند تولیدات خود را در کشورهای ایران و چین انجام می‌دهد. انواع آسیاب قهوه در کارخانه‌های دسینی تولید شده و به کشورهای دیگر جهان فرستاده می‌شوند.

آسیاب قهوه اپکس Appe

یکی دیگر از برترین برندهای آسیاب قهوه که در این مقاله به آن پرداخته شده، برند اپکس است. اپکس هم مانند دسینی برندی ایرانی است. این برند نسبت به تمامی اسامی نام برده شده سابقه‌ی فعالیت کمتری دارد. اما نمی‌توان به این دلیل از آسیاب قهوه اپکس گذشت. اپکس در طول 11 سال (از 2012 تا 2023) فعالیت بسیار موفقی داشته و بی‌نظیر و قدرتمند کار کرده است. محصولات این برند به خصوص آسیاب قهوه‌ها در کل ایران طرفدار دارند. اپکس با شعار “با هم می‌توانیم به موفقیت برسیم” همچنان با قدرت بالا به تولیدات خود ادامه می‌دهد. با خرید آسیاب قهوه اپکس، هم از طعم خوب قهوه لذت ببریم و هم از کالای ایرانی حمایت کرده باشیم.

آسیاب قهوه لواک Luwak

یکی دیگر از برترین برندهای آسیاب قهوه برند لواک است که در چند سال اخیر بازار محصولات مربوط به قهوه را به خود اختصاص داده است.

برند لواک توانسته است با تولید محصولات با کیفیت عالی و قیمت مناسب رقبای خود را کنار بزند. آسباب قهوه لواک در مدل‌های مختلف با ویژگی‌های منحصر بفرد مناسب برای استفاده در منزل، کافی شاپ ها و فروشگاه‌های قهوه است که میتواند دانه قهوه را در درجات مختلف آسیاب کند.

انواع مختلف آسیاب قهوه لواک را میتوانید از فروشگاه قهوه سالیز به صورت حضوری و آنلاین سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید